Song of Bernadette(ベルナデットの歌)



2009年07月06日

Song of Bernadette(ベルナデットの歌)

まずはポチッとお願いします(m-m)
   ↓    ↓
ブログランキングバナー







There was a child named Bernadette

I heard the story long ago

She saw the Queen of Heaven once

And kept the vision in her soul



昔、ベルナデットという名の女の子がいた

わたしがそのお話を聞かされたのはずっと前のこと

彼女は天国の女王(マリア様)を見た

そしてその姿を胸に焼き付けた



No one believed what she had seen

No one believed what she heard

That there were sorrows to be healed

And mercy, mercy in this world



誰も彼女がみたものを信じなかった

誰も彼女が聞いた言葉を信じなかった

悲しみは癒され

この世に慈悲がもたらされるだろうと

その声は告げていたのに



So many hearts I find, broke like yours and mine

Torn by what we've done and can't undo



あまりにもたくさんの心があなたやわたしと同じように傷つき

自分のしてしまったことや

やり直せない過去に胸を引き裂かれている



I just wanna hold you, won't you let me hold you

Like Bernadette would do



わたしはただあなたを抱きしめたい

抱きしめてさせて

ベルナデットだったらきっとそうしてくれたから



We've been around, we fall, we fly

We mostly fall, we mostly run

And every now and then we try

To mend the damage that we've done



わたしたちは歩き、ときに倒れ、飛んだりしながら

たいていいつも倒れて たいていいつも逃げて

時おり自分でこしらえた傷を治そうとしている



Tonight, tonight I cannot rest

I've got this joy here inside my breast

To think that I did not forget that child

That song of Bernadette



今夜 わたしは眠れずにいる

わたしのこの胸は喜びに満ちはじめる

わたしがまだあの少女のことを忘れてはいないことを思うと

わたしがまだベルナデットの歌を忘れてはいないことを思うと



So many hearts I find, broke like yours and mine

Torn by what we've done and can't undo



あまりにもたくさんの心があなたやわたしと同じように傷つき

自分のしてしまったことや

やり直せない過去に胸を引き裂かれている



I just wanna hold you, won't you let me hold you

Like Bernadette would do



わたしはただあなたを抱きしめたい

抱きしめてさせて

ベルナデットだったらきっとそうしてくれたように


I just wanna hold you, come on let me hold you

Like Bernadette would do



わたしはただあなたを抱きしめたい

抱きしめてさせて

ベルナデットだったらきっとそうしてくれたから











ブログランキングに参加中です。

ポチッと応援お願いします(m-m)
   ↓    ↓
ブログランキングバナー

にほんブログ村 メンタルヘルスブログ 癒し・ヒーリングへ

精神世界ランキング


癒しのスピリチュアルサイトランキング











トップページへ